Bu Blogda Ara

12 Aralık 2013 Perşembe

5. İzmir Yemek Bloğu Yazarları Buluşması


 

5. İzmir Yemek Bloğu Yazarları Buluşması

5. kez düzenlenen İzmir Yemek Bloğu Yazarları Buluşması'na 2. kez katılıyorum.İlk toplantıda tanıştığım arkadaşlarımla tekrar sohbet etmek,yeni arkadaşlarla  tanışmak beni çok mutlu etti.Komite ekibimize emeklerinden ve güler yüzlerinden dolayı ne kadar teşekkür etsem azdır.Gerçekten çok iyi organize edilmiş ve her detay ayrı ayrı düşünülmüştü.

Etkinliğimiz  Tepekule Kongre ve Sergi Merkezi'nde  bulunan A7 Şehir Kulübü'nde düzenlendi.


Girişte bizi bekleyen sürprizler çok hoştu.
1. sürpriz : çekiliş için  Renkli Kolonya 'nın hazırlamış olduğu numaralı Lavanta şişeleri;
Nilay Hanım'a bu güzel  şişeler için teşekkür ediyorum :)
2. sürprizimiz : Renga renk makaronlar için Nilabella Makaron'a bu güzel lezzet için teşkkürler
3. sürprizimiz ise  Nergis Mevsimi 'nin hazırlamış olduğu kişiye özel kurabiyelerdi.Hepimizi çok şaşırtan ve bütün blog sahibi arkadaşlarımızın tek tek resimlerini inceleyerek bire bir özelliklerini yansıttığı özenle ve çok emek sarf ederek hazırladığı  kurabiyeler için gerçekten çok teşekkür ediyorum.

Katılımlarından dolayı sponsor olan firmalara ayrı ayrı teşekkür ediyorum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder